Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

A co teprve taková domácí tlačenka, nebo sulc. To je papu ! :-)

1 0
možnosti
FV

Mimibazar nebo Láďa Hruška? Příště zkuste třeba špagety v párku, manža i mimísek si budou mlaskat. A hodně kečupu. R^

1 0
možnosti
KB

Nevím, nějak nemám rád tyhle levné variace a lá něco. Hlavně když je to něco, co nedělám každý den. Tím se vyznačovala moje švagrová, že dělala tatarák z juniora, pomazánku jako z uzeného lososa z mrkve, ... že prý se to nepozná.

Onehdy jsem dělal kohouta na víně, Na tomhle svátečním vaření mě baví, že dodržím vše, co tam má být, podle tradičního francouzského receptu.

Pak se v kuchařce dočtu reakci od jedné ženy, že to nedávno dělala, ale z kuřete a nedávala tam žampiony, ani cibulky a bylo to výborný. No fajn. Pak to není ale kohout na víně, ale kuře s nějakým vinným sosem.

4 0
možnosti
Foto

H38a49n43a 20V24l26k30o17v39á

29. 6. 2016 14:30

Přidávám se k panu Agulárovi - u nás doma jím sushi jenom já, nicméně mi nepřijde tak strašně drahé ani z normálních surovin - tudíž ze řasy Nori (Tesco, Albert), rýže na sushi a rýžový ocet (tamtéž) a plním syrovým lososem a avokádem. S ohledem na to jaký proužek lososa (zbytek griluji rodině k večeři) je do sushi potřeba, mi to nepřijde tak drahé. Pasta Wasabi (Albert, Tesco, Lidl) a nakládaný zázvor (výrazně levný v Lidlu v Asijském týdnu. Zaroluji v bambusové podložce, taktéž , už nevím kde, stála nějakých 50,- Kč a sushi nevyjde o moc dráž než běžná večeře. Ty Babica pokusy příliš nechápu.

0 0
možnosti
PA

P20e40t42r 77A64g14u71l39á66r

30. 6. 2016 10:01

Dokonce jsou dnes už skoro všude ochotní ukrojit i tenoučký plátek tuňáka. Osobně mám nejradši okurkové.

0 0
možnosti
Foto

No, narvat do sushi/maki rajče je hustý. To bych asi na chuti poznala... Ono se dá nahradit v podstatě všechno, když se zamyslíme. Nakonec místo rýže slušně lepí i jáhly. Je to české, levné a zdravé. Dokonce i dobré. Navrhuji zabalit jáhlovou kaši do tmavého kapustového listu a doprostřed vetknout sušenou švestku. A hned máte netradiční moderní jahelník na žaponský způsob. Babica jásá, Dobromila rotuje a Japonci zírají...;-)

6 1
možnosti

Na vzhledu nesejde? Tak proč se s tím dělat? Stačí naházet ingredience do misky:-))))) a jíst to lžící!

4 0
možnosti
JJ

...a železná pěst Babicy a Hrušky opět udeřila na náš národ... :)))

7 0
možnosti
DT

Zajímavé. R^ Já myslela, že sushi je se syrovými rybami. Ale tohle zkusím, protože ti tipy, jak to zabalit a jak to nakrájet jsou zajímavé. Já kdysi zkrachovala u krájení, a to jsem se opravdu snažila. :-)

1 0
možnosti
PA

Tohle nezkoušejte. Akorát si zkazíte chuť a budete si myslet, že sushi je blaf.

1 0
možnosti

Obyčejná rýže a bez rýžového octa sice jde udělat, ale chuťově je úplně někde jinde.Rv

3 0
možnosti
PA

To mi připomíná obalovaný houskový knedlík v trojobalu. A manža si čvachtá. Tohle snad nemůžete myslet vážně. Všechny ingredience jsou levné. Balíček řasy jste zmínila - 50. Vše ostatní stojí stejně tak. Ale vydrží vám to v ledničce třeba rok, podle frekvence konzumace. Sojová omáčka Kikoman - 50Kč, ocet - 50Kč, rýže není o moc dražší než běžná dlouhozrnná a vydrží také dlouho.

3 0
možnosti
ŠT

Levné rozhodně nejsou. Ty řasy za 50 Kč byly ve slevě, jinak stojí třeba právě v Bille přes 100 Kč. Rýžový ocet v běžném supermarketu, pokud ho vůbec mají, plus mínus 100 Kč.

Měla jsem maki u vietnamců a pak jsem si ho připravila doma, přesně to avokádové, a rozdíl jsem tedy nevnímala vůbec žádný. Chutnalo to úplně stejně.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS